tirsdag den 26. marts 2013

Team Bella

Team Bella var ude lørdag en tur med lidt bund fiskeri på 650 meter, efter lidt tid var der bid på og efter havde fået 100 meter op gav det et ryk også var der ikke mere på, alt grej var væk.
Jeg havde samtidig en stang ude hvor jeg havde en god stor krog med to sild på ca 30 meter nede og en vand flaske på ca 75 meter fra båden, jeg forsat med at sætte nyt grej ud til bund fisk også dette mistede jeg øv øv når men en stor flok delfiner kommer forbi båden på aller sider og i det samme begynder den store stang med 80 pund hjul at løbe ud som bare fan så fik jeg travlt var sikker på at det var en blå fin tun for de går ofte sammen med delfiner, efter en halv time kamp fik jeg hugget en gaf i fisken og hevet den op i båden det var en blå haj på 205 cm og den var godt gal da den kom om bor så jeg gik ind i kabinen og der gik ca 25 min før den faldt til ro så var der ellers blå farve og blod i hele båden.. Men sjovt var det.. ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar